Forum Notariaat is op zoek naar:

een (junior)secretaresse (m/v)
voor minimaal 0,6 fte

Het betreft in eerste instantie een tijdelijk contract tot 1 januari 2021.

Je wordt voor ons kantoor het eerste aanspreekpunt bij de ontvangst van cliŽnten en aan de telefoon. Daarnaast verzorg je administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de (kandidaat) notaris en juridisch medewerker. Ervaring in of buiten het notariaat is geen vereiste.

Wij verwachten van je dat je:

  • op korte termijn beschikbaar bent;
  • een (bijna) afgeronde MBO-opleiding hebt op niveau 4
  • zorgvuldig en precies bent
  • sociaal en communicatief vaardig bent
  • het hoofd koel houdt bij werken onder tijdsdruk
  • prioriteiten kan stellen
  • kennis hebt van Outlook, Word en Excel

Voor meer informatie kan er contact worden opgenomen met Melanie Benus (kandidaat-notaris) telefoonnummer 050-3185188 (tijdens kantoortijden). Je sollicitatie met c.v. kan worden gestuurd aan mail@forumnotariaat.nl.